Klanttevredenheid Henriëlla Zorg 2021
25 oktober 2021
In de zomer van 2021 heeft Henriëlla Zorg de klanttevredenheid laten onderzoeken door Triqs. Elke twee jaar wordt de PREM-meting (Patiënt Reported Experience Measure) uitgevoerd. De resultaten van deze PREM-meting zijn inmiddels bekend. De cliënten van Henriëlla Zorg die wijkzorg ontvangen hebben onze zorg met een 7,7 beoordeeld. Een cijfer om trots op te zijn!
Nieuws
- Kansen zien, kansen gunnen: Henriëlla Zorg benut nieuw zorgtalent
- Maak kennis met Laura van der Toorn: een creatieve geest die graag denkt in mogelijkheden
- Van eilandjes naar verbinding: Henriëlla Zorg professionaliseert met een leerlijn op maat
- Maak kennis met Rachel Veux: de kracht achter onze WMO-ondersteuning
- Henriëlla Zorg introduceert het Volledig Pakket Thuis (VPT)
- BLOG #05: Al uw zorg thuis, de wijkverpleegkundige regelt het!
- BLOG #04: De huishoudelijke verzorging en begeleiding coördineren, zo doe je dat!
- Uw leven, uw keuze!
- BLOG #03: ‘Ik blijf het gewoon zelf doen!’
- Vandaag is het de dag van het zelfvertrouwen!
- Henriëlla Zorg werkt aan zorg voor de toekomst
- BLOG #02: Van de huishouding naar de zorg
- Klanttevredenheid Henriëlla Zorg 2021
- Inspectierapport Huize Henriëlla 2021
- BLOG #01: Leuk kennis met jou te maken!
- Corona-update